Verzenden & Retourneren

Verzending

Black Friday: Wegens de enorme drukte, zijn de levertijden wat langer dan normaal (3-8 werkdagen). We doen ons best om alles zo snel mogelijk te verzenden.
Vragen over je bestelling? Stuur dan een mail naar: bestelling@norie.nl. Dan kijken wij graag met je mee en helpen wij je verder!

Nederland en België
Levering: 1-5 werkdagen
Brievenbuspakket zonder Track & Trace (alleen sieraden) (NL): €2,90
Pakket met Track & Trace (brievenbuspakket voor sieraden): €4,10
Pakket met Track & Trace (pakket voor kleding): €5,30

Europa
Levering: 3-8 werkdagen
De verzendkosten verschillen per land, de bedragen zijn conform de tarieven van DHL.

Gratis verzenden boven €75
Pakket afhalen is mogelijk. Als je voor deze optie kiest, krijg je het adres en afhaal moment via de e-mail opgestuurd.

Uw bestelling wordt als volgt verzonden:

Binnen Nederland en naar België via PostNL en DHL. 
Binnen Europa via DHL.

Door COVID-19 kan het zijn dat er vertragingen zijn bij het leveren van het pakketje.

De verzendkosten verschillen per land, de bedragen zijn conform de tarieven van PostNL/DHL. 

Uw bestelling zal zo snel mogelijk gereed worden gemaakt, de levertijd zal tussen 1-5 werkdagen zijn. 

Retourneren

Uiteraard hopen wij dat je tevreden bent met jouw aankoop, maar mocht er een reden zijn dat dat niet zo is, dan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Je hebt een garantie dat je een terugbetaling ontvangt mits de items in goede conditie (onbeschadigd) zijn en in de originele verpakking zitten. 

Hoe retourneer je een bestelling?

  • Stuur een E-mail naar webshop@norie.nl met de reden en datum van retournering.
  • Verpak de items in de originele verpakking of in een goed beschermde vervangende verpakking.
  • Stuur in je retour, ordernummer en naam mee.

Let op: als u uw retour niet aanvraagt via de mail, kan uw retour niet verwerkt worden.

U krijgt het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Terugbetalingen kunnen alleen gemaakt worden via de oorspronkelijke betalingsmethode en zal op je rekening te zien zijn binnen 14 dagen na ontvangst. We zullen je via mail contacteren wanneer we je retour hebben ontvangen en verwerkt.

Let wel: De kosten voor het retourneren van je bestelling nemen wij niet voor onze rekening en we raden je zeker aan om een bewijs van verzending met traceergegevens bij je te houden – als je retourpakketje verloren raakt dan is dit niet onze verantwoordelijkheid.

Liever ruilen? Helaas bieden wij die mogelijkheid niet. Wil je een nieuw item ontvangen, retourneer je ongewenste artikel voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling op www.norie.nl.

Beschadigd/verkeerd item?

Als het item dat jij besteld hebt beschadigd/verkeerd is door een productiefout, contacteer ons dan direct via: webshop@norie.nl en stuur een foto van het product mee (binnen twee dagen). Retourneer het product dan zo snel mogelijk naar het adres wat u in uw mail ontvangt. Zodra we het hebben ontvangen krijg je jouw aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten.

Let wel: de garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van of voortvloeit uit onvoorzichtigheid doordat jij of iemand anders het product hebben proberen aan te passen of het product hebben gebruikt waar het niet voor gemaakt is.